Twitter.

klik kalo nak baca dengan jelas..


okay.. aku dapat email ni daripada twitter team selepas ter'baca' direct message daripada salah sorang orang yang aku follow.. aku tak salahkan dia, bukan dia hantar.. pisher.. salah aku pegi bukak buat apa? akibat ter'buka' direct message tu komputer aku jadi pelik jap, terikh dia jadi 2003.. skang 2010 kan? satu lagi, twitter aku terus takleh pakai.. tukar password pun takleh.. cilaker punyer pisher..

anyway, aku akan tukar segalanya daripada twitter account dan mungkin juga blogger id jugak.. aku nak seragamkan semua data aku..

sekian..

ni twitter baru aku~


P/S: apa perasaan korang kalo kena gini?
0 comments:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

cre-a-tor

My photo
Male/ Mara Professional College in Higher National Diploma [Computer Software Development]

shout-vending Machine


ShoutMix chat widget

Reader tracks~


1Blogger Community

rezzaeffendi's Profile on Ping.sg 

Followers